НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
Основним завданням навчально-методичної роботи коледжу є підготовка в нових умовах викладача, який би творчо впроваджував ідеї інтерактивного, особистісно орієнтованого навчання. Методична служба постійно шукає сучасні форми і методи роботи.

ОСНОВНИМИ ФОРМАМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В КОЛЕДЖІ Є:
- засідання методичної ради коледжу;
- засідання циклових комісій;
- науково-методичні конференції;
- проблемні семінари, семінари-практикуми;
- методичні консультації;
- тижні циклових комісій;
- показові заняття;
- засідання «Школи професійного зростання викладача-початківця»;
- розробка і вдосконалення комплексів навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
- створення навчально-методичних матеріалів;
- виставки педагогічних досягнень викладачів.
Координуючим органом методичної роботи в коледжі є методична рада, яка розглядає найбільш важливі питання удосконалення методичної роботи в коледжі, впровадження інноваційних технологій і сучасних форм організації навчання в освітній процес, контролю і координації роботи циклових комісій, розробки заходів з підвищення професійної майстерності викладачів тощо.
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ:
- Основні напрямки методичної роботи.
- Робота циклових комісій по формуванню професійної компетентності викладачів.
- Затвердження навчально-методичних матеріалів викладачів.
- Результати виставки-огляду навчально-методичних матеріалів викладачів.
- Роль і місце самостійної роботи студентів у системі організації освітнього процесу.
- Застосування сучасних педагогічних технологій з метою підвищення якості знань.
- Результати проведення тижнів (декад) циклових комісій.
- Напрямки удосконалення інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу.
НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРОБЛЕМНІ СЕМІНАРИ, СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ
Розглядають питання наукової організації праці викладацького складу, впровадження нових методів і засобів навчання:
- Компетентнісний підхід до організації навчання та формування в молоді ключових компетентностей.
- Нові стандарти фахової передвищої освіти в Україні.
- Створення та ефективне використання навчально-методичних матеріалів як необхідна складова професійної компетентності викладача.
ТИЖНІ ЦИКЛОВИХ КОМІСІЙ
Проводяться відповідно до плану методичної роботи з метою вдосконалення науково-методичного рівня та педагогічної майстерності викладачів, обміну педагогічним досвідом, забезпечення належних умов для розвитку інтелектуальних здібностей, творчої активності студентів.