ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ, ГУМАНІТАРНИХ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Науково-методична проблема у 2025-2026 н.р., над якою працюють викладачі циклової комісії:
“Формування ключових і предметних компетенцій студентів на основі впровадження інноваційних технологій навчання та підвищення майстерності викладачів “.

Склад циклової комісії:
Бойко Людмила Миколаївна – голова циклової комісії, викладач навчальної дисципліни «Математика», кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»;
Василевич Іванна Миколаївна – викладач навчальної дисципліни «Біологія і екологія», завідувач відділення «Лікувальна справа» та «Акушерська справа», кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії”, педагогічне звання “старший викладач”;
Власюк Алла Іванівна – викладач навчальних дисциплін «Українська література» та «Зарубіжна література», «Українська мова», кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання “викладач-методист”;
Горнійчук Любомир Вікторович – викладач навчальних дисциплін «Фізична культура» та «Фізичне виховання», кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»;
Кислюк Жанна Михайлівна – викладач навчальних дисциплін «Громадянська освіта», «Основи соціології та медичного права», науковий ступінь доктора філософії, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «викладач-методист»;
Кокорський Анатолій Іванович – викладач навчальної дисципліни «Фізика і астрономія», кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії”, педагогічне звання “старший викладач”;
Мартинюк Віктор Володимирович – викладач навчальних дисциплін «Фізична культура», «Фізичне виховання», «Інформатика» кваліфікаційна категорія “спеціаліст”;
Міскевич Вікторія Віталіївна – викладач навчальних дисциплін «Історія України», «Історія та культура України», «Всесвітня історія», кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання “старший викладач”;
Павленко Ніна Йосипівна – викладач навчальних дисциплін «Українська мова», «Українська мова ( за професійним спрямуванням)», кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший викладач»;
Саховський Юрій Віталійович – викладач навчальної дисципліни «Іноземна мова», «Іноземна мова( за професійним спрямуванням)», кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання “старший викладач”;
Сідорчук Тетяна Олександрівна – викладач навчальної дисципліни «Краса і здоров’я», кваліфікаційна категорія “спеціаліст ІІ категорії”;
Фик Махайло Михайлович – керівник фізичного виховання, викладач навчальних дисциплін «Фізична культура» та «Фізичне виховання», «Захист України» кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»;
Шароватова Тетяна Миколаївна – викладач навчальної дисципліни “Географія” (за сумісництвом), кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «старший учитель»;
Швидко Юлія Володимирівна – викладач навчальних дисциплін “Біологія і екологія”, “Хімія”, кваліфікаційна категорія “спеціаліст І категорії”;

Дисципліни, що входять до циклової комісії загальноосвітніх, гуманітарних та соціально-економічних дисциплін: математика, біологія і екологія, українська та зарубіжна літератури, іноземна мова, іноземна мова (за професійним спрямуванням), громадянська освіта, основи соціології та медичного права, фізика і астрономія, фізична культура, фізичне виховання, історія України, історія та культури Україна, всесвітня історія, українська мова, українська мова (за професійним спрямуванням), краса і здоров’я, захист України, географія, хімія, інформатика.
У навчальному процесі викладачі циклової комісії застосовують сучасні освітні технології, які забезпечують формування предметних компетентностей. Зокрема широко використовують інтерактивні технології, які ґрунтуються на концептуальній ідеї співробітництва, взаємонавчання. Залежно від мети заняття, форми організації навчальної діяльності, використовуються інтерактивні технології кооперативного, колективно-групового навчання, ситуативного моделювання, опрацювання дискусійних питань. Прогнозовані результати такої роботи: активізація пізнавальної діяльності, формування вмінь і навичок, ціннісно-смислових орієнтацій, мотивації до навчання.
На часі стала актуальною технологія інтенсифікації навчання на основі опорних схем, знакових моделей. Принцип технології інтенсифікації навчання базується на багаторазовому повторенні, обов’язковому поетапному контролі, використанню опор, орієнтованої основи дій. Прогнозовані результати такої роботи: формування системи знань, умінь, навичок, навчання усіх студентів, незалежно від індивідуальних даних.
Доволі популярною у викладачів циклу є технологія рівневої диференціації навчання на основі обов’язкових результатів. Технологія передбачає введення двох стандартів: обов’язкової загальної підготовки (базовий рівень засвоєння знань усіма студентами) і підвищеної підготовки (додатковий рівень для здібних та працелюбних). Прогнозовані результати при використанні технології: досягнення усіма студентами обов’язкових, запланованих результатів навчання.
Також продуктивною є технологія консультативного навчання, яка використовується при підготовці до ДПА у вигляді НМТ. Прогнозованими результатами використання є формування цілісних знань, розвиток мислення, самостійності студентів.









































