Спілкування та взаємодія з іншими людьми – це невідє’мна складова людського життя. Але інколи між особистостями можуть виникати конфлікти. Конфлікти є частиною повсякденного життя. Багато з людей практично щодня виявляються утягненими в той або інший конфлікт. З метою запобігання конфліктних ситуацій в колективі 24.03.2017 року практичним психологом закладу Гладин А.М. було проведено тренінгове заняття для студентів другого курсу. Головною метою заходу було розширення знаннь студентів про конфлікт, а також показати ефективні шляхи розв’язання конфліктних ситуацій, сформувати у студентів почуття єдності з колективом, спонукати їх до роботи над собою. Тренінг складався з декількох етапів. Спочатку студенти висловили свою думку – що таке конфлікт. Потім розглянули стратегії поведінки в конфліктній ситуації. Також обговорили ризики та фактори, які впливають на виникнення конфліктів. В ході заняття студентам було запропоновано ряд завдань, відповіді на які вони шукали самостійно. Студенти активно висловлювали свої думки про конфлікт, та можливості уникнення конфліктних ситуацій, з задоволенням брали участь у вправах. З цікавістю прослухали міні – лекцію з якої дізналися,про правила спілкування в колективі. Усі, без винятку, учасники тренінгу отримали максимальне задоволення, як від групової роботи, так і від спілкування один з одним.