ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН
Науково-методична проблема у 2024-2025 н.р., над якою працюють викладачі циклової комісії:
«Формування професійних компетентностей здобувачів освіти в процесі вивчення природничо-наукових дисциплін»
Склад циклової комісії:
Швидко Юлія Володимирівна – голова ЦК, викладач анатомії, БЖД, основ охорони праці та охорони праці в галузі, кваліфікаційна категорія “спеціаліст І категорії”;
Василевич Іванна Миколаївна – викладач медичної біології, завідувач відділенням, кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії”, педагогічне звання “старший викладач”;
Гладин Алла Миколаївна – викладач основ психології та міжособового спілкування, комунікації в професійній діяльності (за сумісництвом), кваліфікаційна категорія “спеціаліст І категорії”;
Леньо Вікторія Леонідівна – викладач основ латинської мови з медичною термінологією, кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії”;
Козачук Яна Леонідівна – викладач фармакології та медичної рецептури, кваліфікаційна категорія “спеціаліст”;
Кокорський Анатолій Іванович – викладач основ біологічної фізики та медичної апаратури (за сумісництвом), “спеціаліст вищої категорії”, педагогічне звання “старший викладач”;
Котуль Ілона Охрімівна – викладач соціальної медицини та організації охорони здоров’я, громадського здоров’я (за сумісництвом), кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії”;
Легконець Валентина Василівна – викладач мікробіології, кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії’, педагогічне звання “викладач-методист”;
Мартинюк Віктор Володимирович – викладач БЖД, основ охорони праці та охорони праці в галузі, кваліфікаційна категорія “спеціаліст”;
Сідорчук Тетяна Олександрівна – викладач патоморфології та патофізіології, фізіології людини, нутриціології, кваліфікаційна категорія “спеціаліст ІІ категорії”;
Ясюк Оксана Миколаївна – викладач основ медичної інформатики, (за сумісництвом), кваліфікаційна категорія “спеціаліст вищої категорії”, педагогічне звання “викладач-методист”.
Навчальні дисципліни, викладання яких забезпечує циклова комісія природничо-наукових дисциплін: анатомія людини, БЖД, основи охорони праці та охорони праці в галузі, медична біологія, основи психології та міжособового спілкування, комунікація у професійній діяльності, основи латинської мови з медичною термінологією, фармакологія та медична рецептура, основи біологічної фізики та медичної апаратури, соціальна медицина та організація охорони здоров’я, громадське здоров’я, мікробіологія, фізіологія людини, патоморфологія та патофізіологія, нутриціологія, основи медичної інформатики. Вказані дисципліни покликані стати фундаментом для формування у студентів професійних компетентностей, розвитку клінічного мислення та причинно-наслідкових зв’язків.
Завдання циклової комісії природничо-наукових дисциплін – забезпечення високої якості підготовки медичних працівників засобами інноваційних методик навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (Classroom, GoogleMeet, Moodle, Prometheus, EdEra, На Урок, Всеосвіта).
Викладачі циклової комісії вивчають і впроваджують сучасний педагогічний досвід, інноваційні освітні технології, які сприяють підвищенню якості знань здобувачів освіти. Цикловою комісією проводяться тижні циклової комісії природничо-наукових дисциплін, відкриті заходи, науково-практичні конференції, «круглі столи», конкурси, зустрічі з фахівцями практичної медицини, майстер-класи. Студенти також залучаються до участі в навчально-дослідницькій роботі, до позааудиторної самостійної роботи, що сприяє розвитку творчого потенціалу здобувачів освіти, підвищенню якості знань.






















