Працевлаштування випускників

ЯК ЗНАЙТИ РОБОТУ СВОЄЇ МРІЇ?

Третину свого життя кожен з нас проводить на роботі. Тому особливо важливо, щоб професійне життя було щасливим.

Що робити, щоб пошук роботи не втомлював і не забирав останні сили та нерви, а знайдена робота принесла фінансову стабільність, користь, задоволення і підвищення професійними сходинками?

Життєво важливою проблемою для будь-якого студента, а тим більше випускника, є пошук можливостей застосування власних знань і вмінь на практиці. Знайти роботу для людини, яка навчається або тільки-що закінчила навчальний заклад, навіть за умови престижності здобутої освіти інколи буває нелегко. У процесі пошуку роботи безробітна молодь стикається з певними психологічними труднощами. Більша частина роботодавців орієнтована на пошук фахівців з достатнім досвідом професійної діяльності і не дуже переймається проблемами адаптації молодих спеціалістів.

Саме з метою надання допомоги студентам і випускникам у плануванні їх професійної кар’єри, створення умов для ефективної реалізації права студентів і випускників на працю,  у коледжі створений відділ  зі сприяння працевлаштуванню  випускників.

Відділ очолює Солопатич Тетяна Савівна. В його роботі задіяні заступник директора з навчально-виховної роботи,  завідувач відділення, голови циклових комісій, викладачі, інспектор навчального відділу, голова ради студентського самоврядування коледжу, представники студентської ради. 

Підрозділ запрошує до співпраці усіх студентів і випускників коледжу та потенційних роботодавців! 

Перспективи працевлаштування та кар’єрного росту

Професійна кваліфікація фельдшер

Професійна кваліфікація акушерка/акушер

Резюме – це перше, що бачить роботодавець і з чого складає свою думку про вас. Тому до його створення варто підійти відповідально, адже лише правильно складене резюме стане першим кроком до роботи мрії. У кожній компанії свої вимоги до кандидатів і, відповідно, до їх резюме, але є речі, на які рекрутери звертають увагу найбільше. Саме ці пункти у вашому резюме варто довести до ідеальності.

Досвід роботи

            Перш за все, роботодавці дивляться на досвід роботи кандидата. Воно й не дивно, адже саме завдяки цьому можна дізнатися, чи підходить він на вакантну посаду, та якими професійними навичками володіє. Щоб справити правильне враження на роботодавця, підійдіть з особливою ретельністю до цього пункту. Ваш досвід роботи не повинен бути сухим переліком компаній та посад.

            Додайте головні досягнення на минулих місцях роботи, перерахуйте ваші ключові обов’язки та все, чим ви пишаєтеся. Досвід роботи повинен бути цілісним і не містити великі перерви. Якщо такі перерви є, то вони обов’язково повинні мати пояснення: декретна відпустка, фріланс, навчання тощо. Найбільше роботодавців цікавить ваша діяльність за останні декілька років, тому не варто детально описувати весь десятирічний трудовий стаж.

Освіта

            Сьогодні багато компаній можуть взагалі не звертати увагу на вашу освіту за наявності необхідного досвіду, але все ж залишається велика кількість посад, на які без потрібного диплому вам не потрапити. Тому пункт про освіту є необхідною складовою вашого резюме. Окрім університетської освіти сюди можна додати курси та навчальні програми, які ви проходили, а також те, чого ви досягли під час навчання. Приділіть увагу тим досягненням, які виділять вас серед інших кандидатів і покажуть, що саме ви підходите на вакантну посаду.

Фотографія та контактні дані

            Усім вже давно відомо, що резюме з фотографією має більше шансів отримати фідбек. Роботодавець хоче бачити, кого запрошує на співбесіду, тому фотографія повинна бути нейтральною. Неякісний знімок у пляжному вбранні поставить хрест на вашій роботі. Контактні дані також повинні відповідати професійному статусу – буде краще, якщо ваша пошта чи нік у соцмережах буде містити лише ім’я/прізвище, а не прізвисько чи щось подібне. До того ж перед тим як давати посилання на свої сторінки у соцмережах, слідкуйте за постами на них, щоб отримана додаткова інформація не зіграла проти вас.

Особисті якості та додаткова інформація

            Ваші особисті якості повинні відповідати вимогам вакансії, тому тут варто вказати все, що допоможе вам у виконанні роботи. Але банальні “відповідальність”, “пунктуальність” та “швидко навчаюсь” не виділять вас серед безлічі таких самих пунктуальних та відповідальних. Тому вам необхідно трохи покреативити і замінити банальності, наприклад, на “завжди вкладаюся у поставлені строки”.

            Хобі вказуйте лише ті, які допоможуть вам отримати бажану роботу. Великим плюсом буде, якщо ваші захоплення схожі з професійною діяльністю. Але якщо до ваших хобі відноситься читання та вишивання хрестиком, то краще взагалі нічого не пишіть.

Грамотність

            Усі ваші старання будуть марними, якщо резюме буде неграмотним. Адже, незалежно від посади, роботодавці хочуть бачити своїми співробітниками освічених людей, які не будуть робити грубих помилок у документах та ділових листах. Перечитайте своє резюме через деякий час після його написання або попросіть того, хто допоможе знайти та ви правити зроблені помилки. Адже буде дуже прикро, якщо ви не отримаєте запрошення на співбесіду через те, що “на протязі року працювали над проектом”.

Унікальність

            Зрозуміло, що ваше резюме не буде скопійовано в іншого кандидата, але ви повинні створити його таким, яке запам’ятається роботодавцю. Повторюємо ще раз: не пишіть банальних речей, які можна знайти у кожного другого кандидата. Ваше резюме повинно бути відповіддю на вакансію. Тоді у роботодавця складеться про вас враження як про відповідальну людину, яка хоче працювати саме у цій компанії, а не просто поставила своє резюме на розсилку.

 

Як правильно написати резюме англійською мовою

            Грамотне резюме — це запорука успіху пошукача. Адже саме з його допомогою спеціаліст створює перше враження. Та саме на його основі рекрутер приймає рішення, запрошувати шукача на особисту співбесіду чи ні.

            Більшість компаній, що працюють на іноземному ринку або мають філії за кордоном, вимагають від шукачів присилати резюме англійською мовою. Так вони відразу досягають двох цілей: знайомляться зі спеціалістом та оцінюють рівень його англійської.

            Написання правильного резюме — одна із найпопулярніших тем, які просять пояснити студенти онлайн-школи англійської мови EnglishDom під час навчання в рамках курсу «Англійська для IT». За статистикою нашої цифрової платформи ED Class, ця тема входить в топ-5 найпопулярніших тем під час онлайн-уроків з викладачами та з використанням інтерактивного підручника.

            Тому експерти компанії EnglishDom вирішили розповісти, як правильно написати резюме англійською, щоб його точно помітили.

Три головних умови для написання резюме

            Пам’ятайте, що через руки рекрутера кожного дня проходять десятки резюме. Тому писати його потрібно таким чином, щоб його було комфортно читати саме HR-спеціалісту.

            Важливо! Резюме (Resume) та CV — це абсолютно різні речі для рекрутера. Будьте уважні. Якщо українські компанії часто не звертають на ці нюанси увагу, то для західних це має значення.

            CV або Curriculum Vitae — це максимально детальна хронологічна розповідь про ваше професійне життя. Усі місця навчання та роботи, додаткової освіти та стажування, наукові здобутки та публікації, нагороди, практика, досягнення — вказувати потрібно усе.

            Резюме — це більш короткий опис професійного досвіду. Зазвичай там вказують тільки 3-4 останніх місця роботи, компетенції та особисті навички. Не зайвим буде похизуватися робочими досягненнями, але це все. Не потрібно описувати стажування, практику, наукові досягнення та нагороди, а освіта вказується максимально коротко.

            Саме написання резюме ми розбираємо. І тут відразу треба зазначити кілька основних правил:

  1. Одне резюме — одна сторінка

            Тут причина максимально проста і практична. Односторінкове резюме зручно читати.

Вся інформація про спеціаліста знаходиться перед очима, не потрібно нічого шукати. Таке резюме повністю поміщається на екран комп’ютера, а якщо його роздрукувати — на один аркуш А4.

HR буде вдячним, якщо з вашим резюме йому буде зручно працювати.

  1. Один кандидат — одна бажана посада

            Рекрутери досить скептично ставляться до кандидатів, які в резюме відразу вказують декілька бажаних посад. Виглядає це, наче людина кричить: «Я вмію всього потроху, візьміть мене хоч на якусь роботу».

Просто уявіть, як в очах HR-спеціаліста буде виглядати наступне резюме:

Ivan Koval,

Python Developer, Android Developer, System Analyst, System Administrator, Copywriter, Web Designer, PR-manager.

            Звичайно, рекрутер лише посміється та не буде запрошувати такого «майстра на всі руки» на співбесіду.

            Якщо ви дійсно хочете розглянути декілька різних посад, то на кожну з них потрібно робити окреме резюме.

  1. Зовнішній вигляд резюме — це важливо

            Рекрутер постійно працює з резюме. Будьте впевнені, що йому набридло читати полотна тексту, які ніяк не структуровані.

У ваших же інтересах зробити так, щоб резюме відрізнялося від більшості та було зручним у використанні.

            Скористайтеся допомогою спеціальних порталів, що допоможуть структурувати резюме та зробити його візуально приємним. Ось декілька з них: Parchment, Sumry, Represent, CVMaker.

Структура резюме на 10 з 10

            Рекрутери радять дотримуватися стандартної структури резюме. Це потрібно, щоб HR-спеціаліст міг знайти будь-яку інформацію про пошукача за секунди.

            Резюме складається з низки незалежних блоків. Розберімо кожен з них на реальному прикладі.

Name and job position — Імя та посада

            Найпомітнішим у всьому резюме потрібно зробити ім’я пошукача та посаду, на яку він (вона) претендує.

            Заздалегідь перевірте, як правильно називається певна посада в компанії, куди ви бажаєте потрапити.

            Важливо! У резюме потрібно писати лише ім’я та прізвище. Вказувати по-батькові вважається моветоном. Тут працюють саме мовні стандарти, адже британці та американці майже ніколи не пишуть свої другі імена. Та й читаються українські по-батькові досить складно.

            Західному рекрутеру явно не захочеться читати по-батькові «В’ячеславович» (Viacheslavovych) або щось схоже. Тому краще без нього.

Profile — Особиста інформація

            І відразу — «особиста інформація» не означає, що в резюме потрібно описувати свої хобі, дружину (чи чоловіка) та домашніх улюбленців.

Це лише контактна інформація, за допомогою якої рекрутер зможе максимально швидко зв’язатися з шукачем, щоб запросити на співбесіду:

·         Address·         Phone·         Email·         Facebook·         LinkedIn

Ось і все, що потрібно вказати.

            Більш того, зараз у західних компаніях зберігається тренд на «сліпі резюме». Тобто, в резюме не має бути взагалі ніякої особистої інформації, що може вплинути на вибір рекрутера. Сімейний стан, наявність дітей, вік — це все зайве.

Тепер по черзі.

            Зверніть увагу, що адреса англійською прописується трохи не в тому порядку, що українською. Правильний порядок наступний: номер будинку, назва вулиці, номер квартири або офісу, місто, область, індекс, країна.

21, Zelena street, Apt. 121, Kyiv, 03150, Ukraine. 

            У резюме допускається не розкривати свою адресу. Достатньо лише вказати місто проживання та вулицю або район міста. Це допоможе рекрутеру зрозуміти, чи потрібно буде вам переїжджати, якщо оберуть саме вашу кандидатуру.

Телефон варто писати у міжнародному форматі:

+ 380 (93) 123-45-67

            Обов’язково вкажіть email та посилання на акаунт у Facebook. Більшість рекрутерів аналізує сторінку пошукача в соцмережах, тому подбайте, щоб там не було жодних компрометуючих матеріалів.

Якщо є сторінка в LinkedIn, її також можна додати. Але це не обов’язково.

Summary — Анотація

            Пункт важливий, адже саме він знайомить рекрутера з вами як з особистістю. Проте чомусь його часто пропускають.

Анотація схожа на «elevator pitch» — «промову в ліфті». Коли на презентацію є лише 10-15 секунд і за цей час потрібно зацікавити співрозмовника.

            В прикладі вище це виглядає так:

            Переклад: Я спеціаліст по CeX та Customer Experience, захоплююсь своєю роботою та шукаю нову перспективну посаду, де я зможу запровадити власні останні напрацювання для підтримки клієнтів та організації робочого процесу. Як організована та справна людина, я хотів би забезпечувати грамотну підтримку та отримувати першокласні результати в динамічній компанії, яка швидко розвивається.

Описувати себе варто коротко, бажано не більше 50 слів.

            Пишіть простими словами. Адже в простих фразах менше можливостей помилитися. Не намагайтеся вразити рекрутера ідеальним знанням англійської — краще вражайте досвідом та навичками.

Experience — Досвід роботи

            Досвід роботи важливіший, ніж освіта. Тому його потрібно описувати на початку резюме.

            Важливо: спочатку описується досвід роботи у компанії, що йде останнім по хронології. Тобто, посада, з якої пошукач тільки-но звільнився, має йти першою.

 

 

Структура самого блоку має бути така:

·         Назва компанії·         Назва посади·         Компетенції та результати

            Останній пункт потрібно розписати на 3-7 речень. Що робили, за що відповідали, з якими задачами стикалися, яких результатів досягли.

Задачі, які ви виконували в рамках своїх робочих обов’язків, потрібно описувати за допомогою герундія:

·         Heading up the B2B corporate hospitality centre… — Керуючи корпоративним центром з прийому B2B клієнтів

А результати — за допомогою звичайного Past Simple:

·         I implemented new CeX processes which streamlined the department and improved «Client happiness» by 32%. — Я запровадив новий процес СeX, який покращив роботу відділу та підвищив рівень задоволення клієнтів на 32%.  

            Тому рекомендуємо перед написанням цього блоку повторити правила написання герундія та складних речень з кількома граматичними основами.

Education — Освіта

            Якщо у вас є вища освіта, її можна вказати незалежно від посади, на яку ви претендуєте. Проте інші додаткові курси та програми варто вказувати тільки тоді, якщо вони дійсно допомагають краще зрозуміти вашу експертність та професіоналізм у тій сфері, де ви хочете працювати.

            Освіта вказується завжди після досвіду роботи. Адже саме досвід має більше значення.

            І не потрібно розписувати надто детально. Вистачить лише назви навчального закладу, років навчання та факультету. Якщо є, можна вказати науковий ступінь. Але це необов’язково. Наприклад:

Bachelor of Arts

Design faculty, 2010-2014

Kiyv National University of Culture and Arts

Skills — Навички та уміння

            Усі навички шукача можна розділити та 2 великі групи: професійні та особистісні. Їх ще називають «hard skills» та «soft skills».

            Якщо дуже коротко, то hard skills потрібні, щоб якісно виконувати свою роботу, а soft skills — щоб працювати як частина команди чи проєкту.

            Професійні навички у кожної професії різні. Зате особистісні — майже однакові. Тому радимо написати по 3-5 навичок з кожної групи, які відповідають саме вам. Чудово, якщо в hard skills можна вказати рівень володіння певними інструментами чи навичками — як у прикладі. Але якщо ні — нічого страшного, пишіть словами.

References — Рекомендації

            У західних компаніях рекомендації — це важлива частина корпоративної культури. Адже якщо працівник хороший, то йому будуть писати схвальні відгуки і радити його іншим.

            Рекомендації вказувати в резюме не обов’язково, але бажано. Єдиний момент — вказуйте контактні дані роботодавця, щоб за бажання можна було дійсно перевірити, що рекомендація справжня.

            І ще важливо — у сам текст резюме вставляйте тільки посилання на рекомендації, а самі документи завантажте, наприклад, на хмару.

            Ось і все. Резюме англійською — це коротка і максимально інформативна записка, яка повноцінно характеризує шукача як спеціаліста. Там написано тільки те, що рекрутеру необхідно знати — і нічого зайвого.

            Як бачите, написання резюме англійською мовою — це не так складно, як може здатися на перший погляд. Вивчайте англійську та успіхів вам на співбесіді!

Як оновити резюме? Тенденції 2023

Як адаптувати резюме під нові вимоги 2023 

🔸 Фото. Усе частіше його не вимагають. Сміло прибирай фото. Перш за все роботодавець читатиме про твій досвід, а не розглядатиме риси обличчя.

🔸 Професійні навички. Цей блок здебільшого повторюється з описом досвіду на роботі. Якщо ти займаєшся онлайн звітністю, зрозуміло, що маєш навички роботи в Excel. Слідкуй, щоб у блоці про навички не було банальностей, або ж просто прибери його з резюме.

🔸 Контакти. Цей блок повинен бути помітним. Зазнач свій номер телефону, Telegram/WhatsApp, електронну адресу й місто проживання. Назва вулиці й номер будинку не так важливі для рекрутера.

🔸 Соцмережі. Перед тим, як подавати резюме з посиланням на свої сторінки, подивися акаунти ще раз. Переглянь, чи немає там надто відвертих фото і компроментуючих дописів. Сьогодні роботодавці полюбляють посерчити у соцмережах кандидатів.

Оновлюй резюме та подавайся на омріяну роботу! 💙💛

 СТРУКТУРА РЕЗЮМЕ

Резюме – надійний помічник у працевлаштуванні.

Грамотно складене резюме – перша умова успішного працевлаштування.
Одним з найефективніших засобів самореклами на ринку праці є вдало складене резюме. Резюме – це документ, за допомогою якого Ви можете звернути на себе увагу, зацікавити роботодавця своїми можливостями та професійними якостями і, отримати запрошення на співбесіду. Конкуренція при працевлаштуванні досить значна, тому вміння презентувати себе роботодавцю має стати в нагоді кожному, хто шукає роботу.

Основні вимоги до написання резюме:
– інформацію в резюме викладайте лако¬нічно, правдиво та грамотно; не використовуйте абревіатури і специфічні терміни;
– надавайте тільки ту інформацію, яку можна підтвердити; і описуйте тільки позитивні сторони трудової біографії.
Структура резюме:
– прізвище, ім’я, по батькові;
– основні особисті дані: дата народження, адреса, телефон;
– мета пошуку роботи (короткий опис посади, на яку Ви розраховуєте);
– освіта та професійна підготовка (навчальні заклади, курси, отримана кваліфікація);
– досвід роботи: подається у зворотній хронологічній послідовності, наголос робиться на найважливішій інформації;
– додаткова інформація (знання мов, уміння користуватись комп’ютером, ділові якості, наявність прав водія тощо);
– дата складання резюме (поточна).
Складання резюме – дуже важливий процес.
Інформацію, яку Ви викладаєте в резюме, доведеться часто повторювати та підтвер¬джувати під час:
– написання листа-звернення до роботодавця з метою отримання роботи;
– розмови з роботодавцем по телефону;
– особистої співбесіди;
– заповнення форм та анкет під час прийому на роботу.
Інформація щодо заповнення резюме на паперових та електронних носіях.
Резюме – це не автобіографія й не виписка з трудової книжки. Це більш складний рекламний документ, тому й повинен відповідати всім рекламним вимогам.

Структура резюме:
1. Персональна інформація (ПІБ, контактні дані).
2. Мета звернення /професійні навички/ бажана зайнятість.
Якщо ви пишете заголовок «мета звернення/ «бажана зайнятість», то в ньому вказується вакансія, на яку ви претендуєте.
Якщо ви пишете розділ «Професійні навички» (наприклад, коли ви надсилаєте резюме не на конкретну вакансію), то складаєте його таким чином:
– пригадуєте всі ваші місця роботи, творчо узагальнюєте весь ваш досвід роботи та викладаєте його в такій кількості абзаців, скількома видами діяльності ви займалися. Наприклад, якщо ви працювали секретарем, потім працювали торговим представником, то розділ буде складатися з двох абзаців: секретарська робота та робота торгового представника. Якщо у вас були три місця роботи, але працювали на них тільки секретарем, то абзац буде один – секретарський досвід.
– максимально викладіть все, що професійно вмієте робити. Потенційного роботодавця цікавить передусім за все саме це. Немає такої професії – «хороша людина», є менеджер, бухгалтер, продавець, маркетолог тощо. Отже опис повинен бути не ваших особистих якостей, а професійних навичок.
– особливо наголошуйте про ті навички, які будуть корисними на конкретній посаді чи в зазначеній сфері діяльності. Наприклад, ви майстерно можете шити, але не потрібно це зазначати, якщо ви працевлаштовуєтесь на позицію торгового представника. Але якщо ваше майбутнє місце роботи – компанія, яка має відношення до пошиття або продажу одягу, то підкресліть це своє вміння.
3.Досвід
Тут в зворотній хронологічній послідовності описується ваша історія роботи за наступною схемою: дата початку та закінчення, посада, основні обов’язки (якщо ви не описували їх в розділі «Професійні навички»), назва та адреса роботодавця, сфера діяльності (сектор, в якому працює підприємство).
4. Освіта.
У цьому розділі зазначаються в зворотній хронологічній послідовності навчальні заклади, які ви закінчили.
Якщо ви ще не працювали й шукаєте першу роботу, то цей розділ може йти попереду «Досвіду роботи». Зверніть на нього особливу увагу. Зазначте спеціальність, яку ви отримали, назву дипломної роботи, можна зазначити предмети, які ви вивчили і в яких почуваєте себе впевнено, а також будь-які ваші досягнення під час навчання.
5. Спеціальні вміння.
Тут описуються ваші навички, які мають відношення до роботи взагалі: володіння ПК (якими саме програмами володієте), знання мов (рівень знань кожної з вказаних мов), володіння офісною технікою, права водія.
6. Особисті якості.
Зазначайте ті якості, які вам самому в собі подобаються, знайдіть саме ті, які підкреслюють вашу індивідуальність.
7. Рекомендації.
Варіант 1. Якщо вони у вас є в письмовому вигляді або є люди, які готові надати їх усно, можна написати фразу: «Маю рекомендації та можу надати їх за запитом».
Варіант 2. Зазначте повні дані тих, хто вас рекомендує (ПІБ, місце роботи, посада, телефон для зв’язку), якщо це не є конфіденційною інформацією.
Співбесіда
Співбесіда – це невеличкий іспит, на якому перевіряються ваші фахові, ділові та психологічні якості, а також ваші здібності та потенціал. Він може проходити як під час телефонної розмови, так і при особистій зустрічі з представниками підрозділу персоналу.
До кожного іспиту потрібно готуватися і до співбесіди також. Перший етап підготовки до співбесіди – це написання резюме. У ньому потрібно висвітлити перш за все ту інформацію (знання, навички, ділові якості), яка важлива для потенційного роботодавця. Тому попередньо спробуйте з’ясувати напрямки діяльності підприємства, корпоративні правила, кваліфікаційні характеристики посади, яку ви хочете отримати. Дізнайтеся, чи існує на підприємстві розроблена аплікаційна форма. Якщо так, то її потрібно обов’язково заповнити і відправити за адресою підрозділу персоналу.
Інформацію про підприємство та особливості процедури набору персоналу можна отримати переглянувши веб-сторінку компанії (підприємства). Не полінуйтеся зробити це.
Дізнайтеся при прийняту форму одягу в компанії. Ніколи не варто виглядати білою вороною. Якщо усі одягнуті в джинси, а ви прийдете у смокінгу і навпаки – це буде некоректним.
Проаналізуйте свій досвід і заготуйте життєві приклади, які підтверджують Ваші знання та ділові якості, зокрема відповідальність, активність, здатність працювати в команді, організаційні здібності, тощо.
Перелік питань (принаймні частину з них), на які необхідно попередньо підготувати відповіді ви можете знайти у аплікаційних формах компаній. Ви їх зможете знайти в Інтернеті. Звертайте увагу не тільки на аплікаційну форму тієї компанії (підприємства) у якій ви хочете отримати роботу, але й на ряд інших. Це розширить ваш світогляд. В цілому процедура відбору часто дуже подібна.
Часто у міжнародних компаніях проводять тестування претендентів щодо рівня IQ та участь у командних іграх. Консультації з цього приводу ви можете отримати у відділі працевлаштування.
Добре психологічно настройтеся на проходження співбесіди. Бойовий дух стане вам у нагоді.

Ми щиро бажаємо вам успіху!

28 ЖОВТНЯ 2024 – ЗУСТРІЧ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИПУСКОВИХ ГРУПАМИ ( АЛ-311, АЛ-409, БЛ-409) З ПИТАНЬ МАЙБУТНЬОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ТА КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ  НА РИНКУ ПРАЦІ.

 

4 ЛИСТОПАДА 2024 – ІНФОРМАЦІЙНО-РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНА БЕСІДА  З ПРЕДСТАВНИКОМ ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ НА ТЕМУ «ЗАКОНОДАВЧІ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ ТА ТРУДОВИХ ВІДНОСИН, ПОВ’ЯЗАНИХ З МАЙБУТНІМ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯМ».

 

В квітні місяці  в  приміщенні коледжу, за адресою: м.Дубно, вул. Князя Острозького,25  відбудеться зустріч з потенційними роботодавцями.

Представники закладів охорони здоров’я та центру зайнятості ознайомлять вас з критеріями та вимогами стосовно загальних та спеціальних компетентностей фахівців медицини, перспективами працевлаштування у закладах охорони здоров’я області, правовими засадами працевлаштування.