Методичний порадник для викладачів-початківців Перший рік Другий рік Третій рік Засідання 1 Організація освітнього процесу Адаптація молодого викладача. Практичні порадиАнкета для молодого викладачаОрганізація освітнього процесу у закладі фахової передвищої освіти Засідання 2. Педагогіка фахової передвищої освіти Педагогіка фахової передвищої освіти Засідання 3 Лекційне заняття — основна форма організації освітнього процесу Лекційне заняттяПитання для самоконтролюТестові питання за темоюТипи занять в коледжі . Сучасні вимоги до типів і структури занять. Засідання 4. Практичне заняття. Основні вимоги щодо методики проведення практичних занять Питання для самоконтролюПрактичне заняттяТестові завдання Засідання 5. Семінарське заняття. Основи методики проведення семінарського заняття в фаховій передвищій школі Питання для самоконтролюСемінарське заняттяТестові питання Засідання 1. Охорона праці в галузі освіти Анкетування викладачів-початківцівОрганізація роботи з охорони праці в освітньому закладі Засідання 2. Педагог як суб’єкт освітнього процесу Педагог як суб’єкт освітнього процесу Засідання 3. Студент як суб’єкт процесу навчання у фаховій передвищій освіті Студент як субєкт освітнього процесу Засідання 4. Міжособистісні стосунки в студентській групі Питання для самоконтролюПсихологія конфліктуПсихологія педагогічної взаємодії викладача зі студентами Засідання 5. Основні напрями виховання студентської молоді Навчально-методичний комплекс виховної годиниОсновні напрями вихованняФорми, методи, прийоми виховання. Самовиховання. Засідання 1. Методика проведення навчальних занять у фаховій передвищій освіті Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентівМетоди, засоби та форми навчання у вищому навчальному закладі, класифікації методів навчання. особливості методів Засідання 2. Організація практичної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти Практична підготовка – одна з форм організації освітнього процесу Засідання 3. Самостійна робота. Основи методики організації та проведення самостійної роботи у фаховій передвищій освіті Основні вимоги щодо організації та методики проведення самостійної роботи у Засідання 4. Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі Інтерактивні методи та прийоми організації освітньо-пізнавальної діяльностіМетодика застосування сучасних технологій навчання Засідання 5. Засоби професійно-педагогічної комунікації Педагогічне спілкування. Вербальні і невербальні засоби комунікації